söndag 12 december 2010

En olycka kommer sällan ensam!


Nu känner jag mig lite olycksdrabbad :( Turistsjukan blev aldrig bättre så jag var tvungen att åka in och ta prover. Det visade sej att jag hade campylobacter, en kraftig magförgiftning! Jag blev sjukskriven eftersom jag smittade och absolut inte fick jobba med människor. Nu har jag hunnit jobba 1 v och igår kväll innan jag skulle åka till jobbet så trillade jag ner för trappen hemma. Jag är dekorerad med alla möjliga färger på kroppen men stortån fick ta den största smällen. Åkte till akuten efter jobbet i morse och det visade sej att jag hade en fraktur i stortån :( Det här ingår inte i mina planer inför jul! Nu är jag handikappad och sjukskriven igen. Det största problemet kommer bli djuren men det får lösa sej på något sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar