tisdag 2 april 2013

Jinnie tom:(

Tyvärr så blev inte Jinnie dräktig, hon visade tecken på att hon var det men fick aldrig någon mage. Jag trodde då att det kanske bara var en valp men det fanns ingen. Tråkigt, man ser alltid fram emot en ny kull, jag hade tänkt spara minst en valp själv och vi gick mot rätt årstid. Så är dock livet som uppfödare, man får inte alltid som man vill! Vi kör nya tag i framtiden.
 Det som känns närmast i tiden med valp planer just nu är att åka med Lowa till Norge. Troligtvis kommer hon att löpa i maj. Jag åker dit tillsammans med min syster som även ska dela kullen med mig. Hon har kennel Törnlundas. Lowa ska paras med en bi-blue hane som i vanliga fall bor i Spanien men som tillfälligt kommer att finnas i Norge denna sommar. Mer info på hemsidan när det blir aktuellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar