tisdag 7 april 2009


...och vad händer...jo på vägen hem har jag med mig en 9 månaders svart & vit hane som heter Svansboden´s The Trooper han är också svart & vit & bor här på prov nu under tiden som Jinnie är där för parning. Min man ringde mig ett par gånger på vägen hem men då vågade jag inte ens nämna att jag hade med mig en ny hund hem. Väl hemma så tog han det ganska coolt! Vi kallar honom för Trimman och han är gärna till lags.. oooo vad han gör sej till...bara vi älskar honom mest av alla hundar!

6 kommentarer:

  1. Han ser mycket läcker ut.
    Vad har han för ögonstatus?
    Mina sheltieflickor flörtar som bara den.
    Kram
    Viktoria

    SvaraRadera
  2. Han är läcker och han har u.a på ögonen. En riktig naturparare som skötte allt helt själv med hängning och allt!

    SvaraRadera
  3. Ehhh jag missuppfattade nog hund Viktoria! Du menade föståss den lille skiten jag fick med mig hem, Trimma kallas han & är inte ögonlyst ännu. Så det måste ju vara bra förståss för att han ska få gå i avel. Kulorna har han iallafall :)

    SvaraRadera
  4. I morgon torsdag åker jag för att hämta hem Jinnie. Jag la in en beställning på en jädra massa svart vita tikvalpar innan jag åkte, får se om det lyckas!

    SvaraRadera