onsdag 8 april 2009

Trimma!

När jag fick med mig Trimma hem, så sa hans uppfödare att han heter Strimma. Trodde jag :) Nu har jag pratat med Pasi i telefon och sa att vi kallar honom för Trimma istället för Strimma, det låter ju som ett stonamn på en häst! Då skrattade han och sa att han kallades för Stridman. Jag behöver tvätta öronen tror jag! Iaf så blir den lille krabaten kvar här efter stor beslutsångest. Men han har flörtat sej in i hjärtat, är så suuuper trevlig och okomplicerad. Nu ska jag boka tid för ögonlysning, så håll tummarna för att allt är bra där!

3 kommentarer:

  1. Åh vad kul! Han var verkligen super snygg, hoppas det går bra med ögonlysningen! :)

    SvaraRadera
  2. Här händer det grejer när man vänder ryggen till, jösses vad många inlägg jag plötsligt hade att läsa ikapp...
    Vilken snygging du hittat nu då! Förstår att han blir kvar. Så växte flocken igen då, ha ha!!! Passar på att önska er en riktigt Glad Påsk!

    SvaraRadera