tisdag 13 oktober 2009

Tradera floppen!


Nu har vi lyckats gå på den där niten som ingen vill göra:( Min dotter sökte på tradera och på löshår då fick hon fram en mängd olika saker...jag har eftergranskat annonsen (den ligger under löshår) men det står att hon säljer Keratinvax...Det vi hämtade ut idag efter betalning och hon skickade det rekomenderat (varför ens anstränga sej, hon jag förmodar att det är en hon heter no.14 hade kunnat strunta i att skicka ngt över huvudtaget) men då kanske hon åker dit? För jag hade satt in pengar för rekomenderad frakt på hennes konto oxå.

Hur som haver det vi fick var vaxtippar (som man bränner fast i sitt eget hår) fast utan hår, det var bortklippt...ett jätte roligt skämt eller hur? Hon tjänar säkert fett med pengar...

Företaget heter:

Ex-Import HB Effi Stakia

31245 Veing


Det är sådana här personer som förstör marknaden för dom seriösa...hur ska man veta vem man vågar handla av?

2 kommentarer:

  1. Fy f-n vad arg man blir!!! Antar att det inte går att komma åt människan heller? Hur mycket fick ni betala?

    SvaraRadera
  2. Vi betalade bara 112 kr men i måndags så betalade jag 800 kr för ett par UGGS (Stövlar) som min dotter oxå lagt bud på och vunnit. Det är inte mkt pengar men jag blir så störd över hela situationen. Eftersom jag själv föder upp hundar så är det ibland många människor som bor väldigt långt borta och inte har möjlighet att komma hit och titta på valpen utan måste sätta in en handpenning på mitt konto utan att ha sett valp el träffat mig. Sådana här saker gör att folk drar "öronen åt sej" för det är så mkt mer pengar det handlar om...så det förstör ju bla djurmarknaden. Jag själv handlar ofta saker "Djur" som blivit osedda via nätet och man känner ju en viss oro när man blir lurad.

    SvaraRadera