måndag 18 maj 2009

Konfirmation!


Jaha, då var det dags för Linn att konfirmera sej! Jag hade tagit semester fredag & lördag. Konfirmationen var kl 10 i Tumbo kyrka på lördagen. Hela fredagen gick åt till att baka och göra smörgåstårtor. Fredag kväll gick jag ut för att kolla till hästarna en sista gång och då visar Disa att hon tänker föla inom en snar framtid...jag som var så trött och hade tänkt att jag skulle vara lite pigg och fräch i kyrkan...men "icke sa nicke". Fredrik och jag bestämde att vi skulle gå ut varannan timme så vi fick turas om att sova i perioder. Hela natten gick och kl 7:15 får hon en kålsvart liten kille! När vi åker upp till kyrkan så sitter fortfarande moderkakan kvar i Disa och fostersäcken hänger ut...men vad gör man! När vi kommer hem med hela tjocka släkten så har hon fått ut moderkakan :) och de fick så mycket uppmärksamhet...stackars Linn stod här uppe i huset och sa -jaha! var det inte mig släkten kom för att fira?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar