onsdag 11 november 2009

Besatt av någon demon!

Jag tror att jag fått "lilla spel jävulen" i min kropp! Hade lite dötid på jobbet i söndagskväll...surfade runt lite och hittade en auktions sida...balt! Det är ju bara det att jag har väll mer el mindre bott i den sidan varje led sekund. Jag stressar med allt jag gör för att få mer tid över till att buda på ngn auktion. Igår vann jag ett Wii...familjen blev glad. Ikväll har jag budat på Wiifitness men de gick inte så bra :(
Nu har jag tänkt att jag bara ska göra av med dom bud jag redan köpt...sen får de banne mig vara nog med auktion. JAG HAR JU ANNAT ATT GÖRA!!!

www.en-krona.se/oresauktioner/

4 kommentarer:

  1. Det gäller att prioritera,och göra det som är roligast.

    SvaraRadera
  2. Vad har du gjort.................
    Jag såg ju länken du klämde in i FaceBook..
    Så nu har jag helt klart blivit besatt och då har jag inte ens börjat, väntar tills imorgon då jag blir ledig, och under tiden inbillar jag mig strategiska årgärder....

    SvaraRadera
  3. Fler än jag som är ledda i fördärvet alltså...måste ständigt passa auktionsstarterna nu och däremellan hålla koll så mycket som möjligt. Du har ju åtminstone fått gjort ett fynd, det vill jag också göra. Besatt är väl bara förnamnet...

    SvaraRadera
  4. Åhhh stackare! Jag har hållt mej borta därifrån i flera dagar. Kände att jag bara satt och glodde på burken, fick inget annat gjort :(

    SvaraRadera