söndag 15 november 2009

Fredag den 13:e

Måste säga att mina erfarenheter av fredag den 13:e är bara positiva. Jag har vågat mig upp i luften på väg till Thailand (fast jag blev avrådd av mina gulliga systrar). Nu inträffade ju fredag den 13:e igen och då fick jag främmande av Charlotte Pereeli :). Hon kom hit på fredagkvällen och köpte en liten hundvalp på 12 v. Hon hade barnen och en (pojk)vän med sej! Vi drack kaffe och de blev kvar i 2½ tim. Hon var en mycket trevlig tjej. Valpen ska få bo hos hennes föräldrar på en gård i småland. Såg nu att hon lagt ut bilder av valpen på hennes egen blogg :) synd bara att hon inte gjorde reklam för kennel Frideborgs!

2 kommentarer:

  1. Jag skrev och grattade och talade om att även jag har köpt en valp från Frideborgs kennel...hihi...

    SvaraRadera
  2. Kul:) visste inte att de gick att komentera hennes blogg, då måste jag ju in och kika igen då!

    SvaraRadera