torsdag 18 juni 2009

Sebastians valpar!

Idag har Ofelia (Ofelias kompis) & jag varit & hälsat på Sebastians valpar, det var hans andra kull som han blev far till! I den första kullen fick han 5 tikvalpar & i den här kullen fick han 4 hanvalpar (tyvärr så var en döfödd). Vi var till kennel Hoya Gabras Matilda & Ann Modin i Västerås som har fått denna underbara valpkull, den ena valpen var en kopia av pappa Sebastian och ev skulle han sparas. Jag hade tagit med mig digitalkameran men som vanligt när jag åker iväg på saker så var batteriet slut :(
Jag tog några kort med mobilen och tänkte att jag för över dem till datan, men si... så teknisk var jag inte, har kopplat in lite olika kablar mellan mobil och data men inte ett "skit" funkar...kan det bero på tekniska mig ? Och ingen teknisk person i familjen finns hemma att fråga hur man gör:(

4 kommentarer:

  1. Så synd att du inte fick upp några bilder på dem, de är ju såå söta! :) Speciellt Sebastian kopian :D

    SvaraRadera
  2. Jo nu finns dom där men man får ha lite fantasi! Tur att det inte är jag som ska sälja dom vidare med tanke på bildkvaltiteten!

    SvaraRadera
  3. Du är ju värre än mig:-))
    Vilka spännande valpar!
    Har hon någon hemsida?
    Den där blue merlen ser spännande ut.
    Just nu är det många som vill ha hanvalpar.
    Jag har inga.
    Har hon någon mailadress så kan jag vidarebefodra valpköparna, om hon nu har någon kvar till försäljning.
    Ha en trevlig midsommar!
    Kram
    Viktoria

    SvaraRadera
  4. Det har en hemsida hoyagabras.zoomin.se där finns även deras mailadress.
    Den blå valpen är en kopia av min Sebastian ev ska de behålla honom. Du får gärna hänvisa hanköpare hit också. Jag hade en lång kö på tikvalpar men jag tror jag ska behålla bägge om jag hittar bra fodervärdar, hanarna är till salu men de är inte så gammla ännu (2 v på måndag). Ska försöka uppdatera hemsidan så de kommer ut där:)

    SvaraRadera