tisdag 22 september 2009

Hästspark!

Visste inte att man kunde tappa så mycket muskler på så kort tid...har ju äntligen kommit igång med ridningen igen och det känns! Jag rör mig som Zeb Machahan (vet ej hur det stavas, men alla vet väll vem han är) & inte blev det bättre efter dagens ridtur. Skulle hoppa av min häst för att spänna sadelgjorden när Bonnie vänder upp baken för att sparka till min häst Disa. Allt hände bakom min rygg så jag hann aldrig uppfatta förrän jag känner en eldsmärta i låret hon fick in en klockren i mitt lår...så nu går jag ändåvärre än Zeb :( Ja ja man lär sej aldrig, för egentligen så vet jag att hon gör så men när det flyter på ett tag så blir man lite oförsiktig...

4 kommentarer:

  1. Ajajaj!
    Måste ha gjort jätte ont,stackars dig.
    Klart man vet vem Zeb är.

    SvaraRadera
  2. Det gör ont varje gång jag sätter mig på en stol & värst på toaringen :). Annars är det lungt! Zeb var min stora idol som liten... efter pappa förståss :)

    SvaraRadera
  3. Kan du inte låna en sittring på jobbet?

    SvaraRadera
  4. Tyvärr har vi inte sådana hjälpmedel :)

    SvaraRadera