lördag 19 september 2009

Vilket underbart höstväder!

Så här skulle alla höstar vara (vädermässigt alltså)! Idag tog Fredrik och jag en ridtur, det var första gången sedan pappa dog och det var underbart! Hästarna var super pigga och jätteglada att dom inte var bortglömda längre. Det har varit mycket att ordna med inför begravningen som är på fredag den 25/9. Men idag fanns det tid över för lite ridning och det kändes skönt! I morgon ska jag ta emot ev blivande valpköpare...hoppas på lika bra väder då!

2 kommentarer:

  1. Ja, hösten fortsätter att vara underbar helt enkelt.
    Alla trivs här hemma.
    Jag måste berätta.
    Helt plötsligt efter total tystnad så skickar Maud som hon heter ett mail till mig och berättar om mina shetland ponnysarna som jag sålde till henne.
    Jag var så lessen eftersom jag inte hört ett ord.
    Trodde det värsta.
    Men hennes mail gjorde mig så jätteglad och en sten har fallit från mina axlar.
    Nu vet jag att dom har det jättebra.
    Bättre kunde dom inte fått.

    SvaraRadera
  2. Gud vad bra! Vi som diskuterat detta, måste kännas jätteskönt att äntligen få veta lite :). Det blev väll någon slags telepati när vi hade det uppe för diskusion.

    SvaraRadera