tisdag 8 september 2009

Till minne av far!

Alla ni som har facebook vet ju redan vilken sorg jag haft under helgen! Min pappa avled hastigt & lustigt 66 år gammal i fredags morse.

Framtiden! Skrämmande ord! Frågorna är många, svaren få! Låt mej förstå, förklara för mej!

Vi miste dej, du kommer aldrig åter.
Våra hjärtan brister & vi gråter.
Under alla dessa år som gått har vi aldrig förstått, att den dagen du försvann skulle kännas som fan. Familjen sörjer! Vila i frid pappa!
Önskar Mamma, dina barn med respektive, och barnbarn!

4 kommentarer:

  1. Jag skriver och raderar, skriver och raderar.
    Det finns ju ingen tröst att ge.
    Varför dör en kär familjfar så ung. 66 år är ingen ålder.
    Varför? Det är inte liksom dags än.
    Den där döden har gett mig så många avsked.
    Jag är övertygad om att själen lever vidare.
    Varm kram

    SvaraRadera
  2. Det är inte lätt att hitta ord...jag vet! Jag tror också att själen lever vidare och ibland får man ta de små sakerna och gå vidare på, det som känns jobbigast är att se mamma så förkrossad i perioder...ibland skulle man vilja skjuta fram tiden 1 år si så där. Livet är en prövning och vi måste väll alla gå igenom alla dess sorgefaser.

    SvaraRadera
  3. Jag beklagar verkligen.Livet är inte rättvist.

    Kram från oss i Blekinge.

    ps.tog vår 1:a pinne i agility Bea& jag

    SvaraRadera
  4. Vad kul för er! Jag håller tummarna för er vad som än händer! Det är kul när det går bra:)

    SvaraRadera